NooBeD Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 MotorStorm® Pacific Rift Har nåra frågor om det här ! 1.Går det köra online ? 2.Är det kul ? 3.Är det nice grafik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 1. Ja det gör att köra online. 2. Har spelat demot och det var ju rätt så kul. 3. Grafiken äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag har bara spelat demosarna av Motorstorm 1 & 2, men jag måste säga att jag fastnade mer för 1:an. Skönare grafik, känns mer rörligt. Tycker det är ett roligare spel helt enkelt. Sen så fick Motorstorm 1 8/10 i betyg och Motorstorm 2 fick bara 6/10 i betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Låter inte så roligt men har för mig att grafiken är rätt nice. Fick med ettan när jag köpte mitt PS3 och den var inte heller så rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 I många recensioner har det stått att grafiken är ungefär likadan som i Motorstorm. Vilket inte är så bra. Så viko... Grafiken äger inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Det är väll vad jag tycker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.