Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vilken ras är ni på FF:CC jag ät selkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag ar aldrig fattat asså vad e det för spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag är Pikachu oj fel spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag ar aldrig fattat asså vad e det för spel final fantasy chrystal chronicles eller något sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har två gubbar.. en Clavat och en Liltie som jag spelar på.. Mest på Clavat dock.. e på 3dje året.. har ej orkat spela så mkt.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Final Fantasy Crystal Chronicles är ett action spel man har vapen, magi, items mm. Den som vet vad Final Fantasy är så är det enkelt att berätta vad det är för spel. Vanliga är ett Strategi RPG och Crystal Chronicles är ett Action RPG. Jag är Clavat i spelet. Redigerat 4 April 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg