OMG OMG OMG, 500k per natt! wooohooo. PMA mig om ni behöver hjälp. Fattar allt nu.
Den här flax scripten äger. Blev från lvl 34-60 i woodcutting i 15timmar.
OMG OMG OMG, 500k per natt! wooohooo. PMA mig om ni behöver hjälp. Fattar allt nu.
↗ till inläggetOMG OMG OMG, 500k per natt! wooohooo. PMA mig om ni behöver hjälp. Fattar allt nu.
Inget onödigt spam tack.
↗ till inläggetLadda hem Java paketet.När jag hade Extractat filen kom ingen mapp upp. Sen kom det massa program efter jag hade laddat ner WinRAR så jag tog bort allt. Men jag skulle så gärna få det där att funka, skulle vara grymt kul.
Ladda hem winmap.
Ladda hem Rsbot.
Öppna Rsbot filen du har med winRAR(Öppnas automatiskt med det programmet).
Spara den i Mina Dokument, så du vet vart du har den.
Öppna den och tryck på Run Members.bh/Non Members.bh.
Om det inte öppnar en ruta med rs i, så ser du att det finns en fil som heter Compile All.bh, dubbelklicka på den, och se att det inte händer nåt konstigt.
Nu borde du kunna köra en Members/Non Members world genom Rsbot.
När jag ska öppna filen Compile All.sh så står det "den här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program du vill använda för att öppna det". Har kommit på att det är nog för att jag inte kan ladda ner lava JDK. Det står "Installationpaketet stöds inte av den här processortypen. Kontakta din återförsäljare av maskinvaran."
Och måste jag vara medlem på den där sidan för att kunna använda själva boten?
↗ till inläggetNär jag ska öppna filen Compile All.sh så står det "den här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program du vill använda för att öppna det". Har kommit på att det är nog för att jag inte kan ladda ner lava JDK. Det står "Installationpaketet stöds inte av den här processortypen. Kontakta din återförsäljare av maskinvaran."
Och måste jag vara medlem på den där sidan för att kunna använda själva boten?
Nej, det måste du inte. Har du WinRar? Om du inte har, ladda ner det.
behöver man WinRAR till något mer än att extracta filen? För jag tog bort ganska mycket små mappar som fanns på skrivbordet efter jag hade extractat filen.
Du ska inte öppna .sh filen, öppna bara Compile all.
Det står om jag vill ladda ned tool.bar istället för JDK för att det skulle funka lika bra. Men sen händer det inget även fast jag tar ja.
En fråga nu med. Hur får man reda på ID nummer på alla saker? Är det när man trycker debug och sen tex, väljer att kryssa i items?
Hej !
asså mitt har alltid funkat . & inatt gjorde jag så jag fick 65 firemaking
men helt plötsligt funkar rsbot inte. det står att den inte finns kvar.
vad har hänt ?
kan man fixa det?
hoppas på ett svar så fort som möljligt =) :D
↗ till inläggetOMG OMG OMG, 500k per natt! wooohooo. PMA mig om ni behöver hjälp. Fattar allt nu.
hur gjrode du med wc ???
min funkar typ inte , man måste skriva i ngt j*vla argument...
snälla hjälp mig
↗ till inläggetDet är för att den gamla versionen är "Out of Date", dvs att det kommer en ny version så snart som möjligt, och du kommer bli meddelad. Det är så för alla just nu, kanske dröjer nån dag, en vecka. Vad vet jag, men det är samma för alla.Hej !
asså mitt har alltid funkat . & inatt gjorde jag så jag fick 65 firemaking
men helt plötsligt funkar rsbot inte. det står att den inte finns kvar.
vad har hänt ?
kan man fixa det?
hoppas på ett svar så fort som möljligt =) :D
hur gjrode du med wc ???
min funkar typ inte , man måste skriva i ngt j*vla argument...
snälla hjälp mig
Lol RS gjorde en ny update. RS bot funkar ej mer :(
Gavit länkar till den nya Verisionen, kolla på första inlägget!! :)
Aww, RS gjorde ännu en update <_<
Kmr det någon ny? :rolleyes:
Japp, lägger upp den på första sidan nu. :)
↗ till inläggetÄr den uppe än? oOJapp, lägger upp den på första sidan nu. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr den uppe än? oOJapp, lägger upp den på första sidan nu. :)
Ja.
↗ till inlägget
Ja.
Tack ;)
Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry:
Hur ska jag göra?
↗ till inlägget↗ till inläggetJapp, lägger upp den på första sidan nu. :)
Är den uppe än? oO
Ja.
Tack ;)
Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry:
Hur ska jag göra?
Ta bort och installera om igen. ;)
Tack :D
Jag vet itne om någon redan laddat upp en bild på virus scan men jag gör det iaf :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in