En fråga, Fungerar Flax picker på Swamp tars? :P
Bot/banker/anti-ban/anti-random.
↗ till inläggetEn fråga, Fungerar Flax picker på Swamp tars? :P
Nej, finns några botter som plockar Swamp tars, pma om du vill ha. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetJapp, lägger upp den på första sidan nu. :)
Är den uppe än? oO
Ja.
Tack ;)
Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry:
Hur ska jag göra?
Jag har haft Winrar i 2 år och aldrig behövt betala. Konstigt :huh:
@ winrar som har gått ut;;
Ta bort och ladda ner igen.
Fasen också.. att det kom en update nu >-<
↗ till inlägget↗ till inläggetJapp, lägger upp den på första sidan nu. :)
Är den uppe än? oO
Ja.
Tack ;)
Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry:
Hur ska jag göra?
Jag har haft Winrar i 2 år och aldrig behövt betala. Konstigt :huh:
Samma här. Laddade hem den förra sommaren, och fortfarande står det när jag loggar in att det är 40 dagar kvar innan jag behöver betala :P
Jag råkade skriva fel :(
Kommer det inte en ny uppdatering snart? "The Magic Update" kom ju igår <_<
Skulle f*n vara bra om du inte posta direkt Download. För om Speljohan får reda på det f*n du blir bannad både från RSbot och sidan ( Rsbot.org )
Tro mig jag blev men sen blev jag unbanned av honom.
/7 Denis
↗ till inläggetJo fortsätt posta direkt download. Varför blir Speljohan sur för det? Finns ingen större anledning egentligen, känns det som.Skulle f*n vara bra om du inte posta direkt Download. För om Speljohan får reda på det f*n du blir bannad både från RSbot och sidan ( Rsbot.org )
Tro mig jag blev men sen blev jag unbanned av honom.
/7 Denis
Jo men han vill att man ska regga sig eller nåt istället för att leecha.
RsBot är ju verkligen jättesäker när det gäller banns. Det är ju också patetiskt att PaiN som är 13 år tror att anti-ban är No Ban Haxxor I c4n h4x J4G3X H4X SYST3M 0MG. Var längesen man besökte forumet men, fy.. det har ju bara blivit mer omoget
"RSBot update #530 occurred on 29 January 2009." är ute nu >:D
Tydligen samma länkar <_<
Dendär fm scriptet funkar ju utmärkt!! ) levlar från 62 till 71 på 6 timmar.
alla killar i min klass började typ med RS igen, hade aldrig tänkt tanken om jag inte hade sett denna tråden :P nu kan jag farma pengar samtidigt som jag är på skolan / Botta på skolan när jag jobbar på en dator där XD, Förresten, jag fattar inget med Monster Killer, Pain nämnde nåt att man ska kolla på runehq men jag vet inte hur man ser mob ID där. Jag skrev bara in namn på moben och då avslutades scriptet bara. Kan nån hjälpa? :)
↗ till inläggetalla killar i min klass började typ med RS igen, hade aldrig tänkt tanken om jag inte hade sett denna tråden :P nu kan jag farma pengar samtidigt som jag är på skolan / Botta på skolan när jag jobbar på en dator där XD, Förresten, jag fattar inget med Monster Killer, Pain nämnde nåt att man ska kolla på runehq men jag vet inte hur man ser mob ID där. Jag skrev bara in namn på moben och då avslutades scriptet bara. Kan nån hjälpa? :)
Om du vill se ID'n på ett item, så har du föremålet i ditt inventory, går till Debug, väljer inventory. Så står det massa siffror ovanför föremålet. Det är ID'et. Om om du vill se NPC:s i'd eller monsters. Så går du in på Debug, NPC.
Tack,paiN för att du hela tiden updaterar! :lol: p.s lite slö orkar inte hitta själv. <_<
va ***?det kommer: *class file couldn't find rigth class file.
↗ till inläggetTack,paiN för att du hela tiden updaterar! :lol: p.s lite slö orkar inte hitta själv. <_<
va ***?det kommer: *class file couldn't find rigth class file.
Spammeli spam spam.
Owned :)
f*n va jobbigt det blir nu när jag måste lvla en gubbe :S Har blivit bannad ;)
hur funkar det? har laddat ner och installerat allt men det står att det måste uppdateras, hur gör man det?
UPPDATERAD!!