Tyvärr men det finns inga problem i scriptet ? Skriv vad du får för fel ?
Bot/banker/anti-ban/anti-random.
när jag tar run script hittar jag den inte i listan.
hm okej då vet jag kanske felet vänta lite
Har du compilat all ? Om inte prova att göra det. Brukar vara felet men om det inte är felet får jag göra om en sak i scriptet.
EDIT: prova också att se i Ruski mappen när du startar run script. Asså Run Script -> Ruski ( Mappen ) -> RuskisFighter.
Sen startar du RuskisFighter sen fyller du in där vad du vill döda om du har mat och så.
( Du måste kunna lite Engelska )
// Denis
har compilat och kollat den mappen, hittar bara mining saken och woodcuting sakerna.
någon som kan förklara hur man lägger in så den kan ens bank pin efter den reloggat?
↗ till inläggethar compilat och kollat den mappen, hittar bara mining saken och woodcuting sakerna.
Okej laddar upp den ändrade senare kan inte nu.
okej jag vet att detta är dubbel post, men annars skulle Xzion kolla här för det uppdateras ju inte då...
Okej här har du den Xzion. http://www.mediafire.com/?30yjjj2nnrn Lägg den bara i script mappen och compile och sen ja får du se om det funkar.
BTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet.
För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :)
↗ till inläggetBTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet.
För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :)
<3 du er the sk't.
↗ till inläggetokej jag vet att detta är dubbel post, men annars skulle Xzion kolla här för det uppdateras ju inte då...
Okej här har du den Xzion. http://www.mediafire.com/?30yjjj2nnrn Lägg den bara i script mappen och compile och sen ja får du se om det funkar.
funkar inte, eller ska jag lägga in .class filen igen?
Kan du överhuvudtaget att compila ?!
tar compile-> compile all, har ju skaffat nadra scripts och då har det funkat.
Ja men prova att compile i RSBOT mappen. I mappen finns det en sak som står compile. Kör den och säg till om det funkar eller om du får errors.
tack, nu funkade det, synd bara att den inte kan begrava ben, men jaja, kan döda andra monster än al-kharid guards nu iaf.
Hej när jag startar Run non-members så kommer det bara till laddnings rutan, har haft igång det innan men när jag stängde ner och starta igen för att det kom en Server Update på runescape så vill det inte fortsätta till inloggnings rutan. Några ideer vad som har gått snett? :P
Oh ja glömde att berätta att det står såhär Output Stream ] error_game_js5connect_outofdate.
Kanske gör det lättare att verifiera felet :D
↗ till inläggettack, nu funkade det, synd bara att den inte kan begrava ben, men jaja, kan döda andra monster än al-kharid guards nu iaf.
Va bra men om du vill att den ska kunna begrava ben och så måste man köpa V2.0 RuskisFighter.
Och till Oxnydude vet ej prova RSBot forumet om det är uppe.
funkar allas rsbot förutom min? :D
Hur laddar man ner en sak då? hittar inte det.. och den länken funkar visst inte (har reggat mig)
Och på forums står det man ska köpa o.o
↗ till inläggetHur laddar man ner en sak då? hittar inte det.. och den länken funkar visst inte (har reggat mig)
Och på forums står det man ska köpa o.o
Nejnej, RSBot behöver man inte köpa, men det finns script's som folk säljer, men många script's är gratis. Finns även VIP som man kan köpa.
http://rsbot.org/vb/showthread.php?t=35 > Ladda ner det därifrån.
↗ till inläggetfunkar allas rsbot förutom min? :D
RSBot var utdated, jag har uppdaterat mitt inlägg, ladda ner den nya, så funkar allt perfekt! ;)
Har det kommit nya anti randoms som klarar av att välja reward?