💬
Logga in
Fuska.se

Bot/banker/anti-ban/anti-random.

182 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #101
↗ till inlägget

Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det.

Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart.

- pain.

15 Feb 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det.

Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart.

- pain.

Mjo, han som tagit på sig jobbet att sköta serveradministreringen (ins3) är ganska upptagen irl just nu, så han har inte tid att fixa med sidan.

EDIT: Sidan är tillbaka på en ny VPS nu (dvs, den fungerar igen)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #103
↗ till inlägget
↗ till inlägget

- pain.

Mjo, han som tagit på sig jobbet att sköta serveradministreringen (ins3) är ganska upptagen irl just nu, så han har inte tid att fixa med sidan.

Ah, vet det. Snackar med Aelin om det. Står att sidan inte är tillänglig nu. >__<'

17 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

- pain.

Länk? Kan inte hitta den.
18 Feb 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Kan man få bevis på att membs bara får 10 dagars ban? :P

Nivå 5 · Fuskare

Har använt botten i kanske 10 timmar totalt. Bara huggit iron, snart 60 mining :P

Nivå 4 · Lärling

Jag har den nya version ^^ Fick den när sidan funkade typ för 2 - 4 dagar sen.

Orkar inte ladda upp den men använd SVN det är inte så svårt.

Nivå 6 · Fuskare

Ofta en svensk har gjort Rsboten?`:) Aja, När kommer nya länken upp då?

Nivå 6 · Fuskare

det står bara det här i loggen "[13:55:16][ Bot Stub] ===============================================================================

[13:55:16][ Bot Stub] RSBot is currently outdated, please wait patiently for an update.

[13:55:16][ Bot Stub] Posting a duplicate thread or a thread somewhere other than

[13:55:16][ Bot Stub] the download section will result in an instant BAN.

[13:55:16][ Bot Stub] ===============================================================================

ny länk tack :) :) "

Och hur svn:ar man ...ny guide också plz :) väldigt tacksam

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Kom på ytterligare en sak förutom mitt förra inlägg. Någon som vet om det finns en hunting bot? =)

Nivå 4 · Lärling

Ja en svensk har gjort Rsbot...

Aja men om ni vill kan jag lägga upp nya version på reapidshare eller nåt ?

EDIT: Här har ni den.

http://www.mediafire.com/?2yd3imgeitd

Ja det finns inga virus och det funkar, om ni inte tror mig kolla där nere.

http://www.virustotal.com/sv/analisis/033f...722da3c6c2fa51c

Lycka till med bottningen ;)

PS: I have VIP version av All-Anti-Ban. Så den spammar inte loggen och inte stör scripten.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

är det någon annan som har problem med att starta monsterkiller? jag har slagit in idn men det funkar endån inte, står att det blir någon error, endån har jag testa olika versioner av scriptet.

Nivå 4 · Lärling

Synd men nej ?

Men Prova att ladda ner Ruskisfighter v1.9 den är bättre. Den har snabbare combat ( han hittar NPCs snabbt ) och så har den att den äter och stannar om den inte har mat.

19 Feb 2009
Nivå 1 · Novis

Sidan är uppe ännu en gång, men räkna med server-felmeddelanden. Någon attackerar sidan, jag håller på att nullrouta ip's men runt 5000 bottar anfaller :(

Nivå 0 · Nykomling

någon som skulle kunna ladda upp ruskisfighter? hittar den inte någonstans

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #116
↗ till inlägget

Sidan är uppe ännu en gång, men räkna med server-felmeddelanden. Någon attackerar sidan, jag håller på att nullrouta ip's men runt 5000 bottar anfaller :(

GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. >_< Lycka till. >:

Nivå 4 · Lärling

Här har du ruskisfighter och 3 scripts till av honom.

http://www.mediafire.com/?wnqzzzmv2ry

Nivå 0 · Nykomling

det tackar vi för ;)

EDIT: hittar inte fighting scriptet i listan...

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Hm. Prova att ta bort RuskisFighter.class

och compile igen. Om det inte funkar så säg till, så ser jag vad som är fel i scriptet.

Nivå 0 · Nykomling

hjälpte inte att ta bort den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in