Gäst ihabba123 Skrivet 24 December 2008 Rapport Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Här är min lilla historia: Kollade runt lite på nätet efter ett billigt och bra spel. Checkade in på webbhallen.se och klickade på spel - Xbox 360 - Rea. Såg Far cry 2 för 449kr, jag tänkte njaa. Under far cry 2 såg jag något otroligt! det var "Far cry 2 Collectors edition" för 399kr. Blev så klart lite glad så jag hämtade pappa. När jag kom tillbaks så såg jag min syster spela på min dator. Slängde utt henne från rummet gav henne ett sista blick och gick in på webbhallen igen. Plötsligt så såg jag att "Far cry 2 collectors edition" var slut. Och att det kostade 699kr. Rean var antagligen slut. Så jag blev lite besviken. Så jag undrar, vet ni var jag kan få tag på Far cry 2 Collectors edition billigt? måste inte vara exakt samma pris. Och jag har inte mycket pengar nu. Och far cry 2 är inte till mig utan till min brorsa. Redigerat 24 December 2008 av ihabba123 Citera
ColdIce Skrivet 25 December 2008 Rapport Skrivet 25 December 2008 Tjaa om du vill ha för ett biligt pris skulle jag vänta till mellan dagarna det kommer hat 50% rea antagligen ^_^ Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 25 December 2008 Rapport Skrivet 25 December 2008 Tjaa om du vill ha för ett biligt pris skulle jag vänta till mellan dagarna det kommer hat 50% rea antagligen ^_^ Coolt, tack :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.