KalphiteQ Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 15år, 183cm, 75kilo Gymmar 3-4ggr i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Men för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >: Sluta klaga, har en tjej som har växt färdigt i min klass, hon är 15år och 155cm Att säga att man inte får klaga för att det finns folk som har det värre är jävla bullshit. Det finns alltid personer som har det värre. Min 16 åriga kusin är färdigväxt på 146, så jag vet att det finns folk som är kortare än jag. Pff, hur vet du att hon är färdig växt? Min mamma är 40år och är 160cm (färdigväxt). Juste. jag är inte helt säker, men hon har inte växt något sedan sjuanplus att ag har en storasyster som är 158 (färdigväxt) och min klasskamrats mamma är 40-50 år och är ett huvud kortare än mig, om inte mer, och jag är ca 168nä nu får vi sluta med jämförelser :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 13 År 175 cm 63 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Men för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >: Sluta klaga, har en tjej som har växt färdigt i min klass, hon är 15år och 155cm Att säga att man inte får klaga för att det finns folk som har det värre är jävla bullshit. Det finns alltid personer som har det värre. Min 16 åriga kusin är färdigväxt på 146, så jag vet att det finns folk som är kortare än jag.Pff, hur vet du att hon är färdig växt? Min mamma är 40år och är 160cm (färdigväxt). Juste. jag är inte helt säker, men hon har inte växt något sedan sjuanplus att ag har en storasyster som är 158 (färdigväxt) och min klasskamrats mamma är 40-50 år och är ett huvud kortare än mig, om inte mer, och jag är ca 168nä nu får vi sluta med jämförelser :P Aa, såg inte ens din kommentar, det var menat till Tox, men whatever : D Känns som jag har postat här, men det var nog längesedan.Ålder: 15 årLängd: 176 cmVikt: ~76 kgBetter safe, than sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 15år, 183cm, 75kiloGymmar 3-4ggr i veckan.16 år, 183cm och väger 91 kilo :)Gymmar 1 gång i veckan, tränar handboll 5 + 2 matcher per helg :) (Jag har antagligen större benstomme än de flesta med, är väldigt mycket bredare än de flesta i min ålder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 15år, 183cm, 75kiloGymmar 3-4ggr i veckan.16 år, 183cm och väger 91 kilo :)Gymmar 1 gång i veckan, tränar handboll 5 + 2 matcher per helg :) (Jag har antagligen större benstomme än de flesta med, är väldigt mycket bredare än de flesta i min ålder) Är lite konstigt, tycker att jag väger väldigt lite med tanke på att jag använder exakt samma vikter som min polare på 85 kilo på gymmet. Jag måste väl ha "gamer-benstomme" eller något. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Ålder: 14 Längd: 182 Vikt:60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 170cm 61 kilo. Storlek på skor: 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Runt 160cm Runt 37 kilo 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Runt 160cmRunt 37 kilo14 årDet står 19 vid din avatar -_- Och 37kilo är ganska så mycket för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Ja, det står nitton vid min avatar, jag är fullt medveten om det? Och ja, jag är också medveten om att jag är underviktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Ja, det står nitton vid min avatar, jag är fullt medveten om det?Och ja, jag är också medveten om att jag är underviktig.Så om du är fullt medveten om det, varför ändrar du inte till din korrekta ålder och sluta ljuga om såna saker på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.