NooBeD Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har ett usbminne och det har jag lite bilder och musik och sånt ! Men när jag sätter ide så kommer inget fram och jag får inte ner nåra saker till ps3 vad kan de va vad ska jag göra ? Jag har hört talas om att de ska funka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Du ska va på XMB och gå in på musik/bilder. Gå till ditt USB-minne, klicka på fyrkant (inte X) och välj visa alla. Nu kan du enkelt kopiera över dina bilder och musik, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Du ska va på XMB och gå in på musik/bilder. Gå till ditt USB-minne, klicka på fyrkant (inte X) och välj visa alla. Nu kan du enkelt kopiera över dina bilder och musik,tack shysst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Offtopic: När jag kopplar in min mobil till mitt ps3 med USB sladd, kommer det upp i hörnet på TV:en "En USB hittad .typ" Och jag letar överallt för att hitta mobilen i min ps3 men hittar ingenstans, vill bara föra över låtar. Det ska gå att använda mobilen. Hjälp ! PS: XMB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Vet inte vad det är för fel där med mobilen, ska testa med min senare. XMB är Ps3 operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Men vart ska jag i ps3an för att hitta USBn lixom. för den säger ju att en usb är ikopplad och allt. Jag vill ju ha lite soft musik på ps3an ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.