christian9710 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 vet någon hur man får en ny power så att man kan gå till andra ställen i kartan. jag har 31 light seeds när man behöver 28 så det är klart men vet ej hur jag öppnar en ny power så att jag kan gå till andra banor i kartan. snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Har precis börjat spela PoP, men tror att det är att du behöver 28 stycken light seeds till. Gå tillbaka till en föregående bana och plocka de light seeds som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christian9710 Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) ska prova men ifall jag skaffar 28 till kommer det automatiskt att öppnas nya banor Redigerat 27 December 2008 av christian9710 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Nej. När du fått ihop 60 light seeds så ska du tillbaka till templet. Där finns det fyra stora lysande ringar på marken (gul, röd, grön, blå). Du går till en och lär dig den förmågan, t'ex med gul kan du flyga på speciella ställen. För varje förmåga kan du komma till nya ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.