Gäst Glassgubben Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Hej jo jag ska köpa rockband eller guitar hero vilket tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Rock Band. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Kan man göra egna låtar i rockband? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Tkr att du ska ta GHWT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Både och har dock bara spelat Rock Band men tror att Guitar Hero 4 är roligare... Kan man göra egna låtar i rockband? Nej men i GH4 kan du det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Köp Guitar Hero World Tour, bättre låtar, du kan göra egna, bättre instrument. OCH, du kan spela Für Elise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 guitar hero är lätt bäst. jag tycker att du ska ta GH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 GH::WT Tycker nog jonathan_94 med xD (Är min bror). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Trodde aldrig jag skulle säga detta, men köp Rock Band. Betydligt bättre låtlista. Fast GHWT är inte dåligt det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag tycker GH:WT. Det är bättre låtar, bättre instrument och man kan ju göra egna låtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Rock band, GHWT har sämst låtlista samt så är det inte skaparna från dom gamla guitar hero spelen som gör det, det är dom som ligger bakom rock band spelen i nuläget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Välj det du tycker har bäst låtar föfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg