Imagine Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag har ett xbox 360 med en hårddisk på 60 GB och fick det i julklapp, jag fick Kung Fu Panda och lego Indiana Jones, men näsan 20 GB har dragits av minnet, är det något fel på det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 nahh... umm.. kolla vad du har i hårddisken och radera det. du kollar det via system settings längst åt höger om du har nya experience saken. sen leta efter hårddisken ^^ lyckatill. iaf.. jag vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ett antal GB går åt till OS. Sen kanske du har installerat något spel (tar ca 5GB). Efter det kanske du lagt in massa musik, bilder, filmer och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Nej, jag har bara instalerat 2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Nej, jag har bara instalerat 2 spel -_- Det tar upp mycket plats, och spelen funkar inte lika bra. Gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Nej, jag har bara instalerat 2 spel -_- Det tar upp mycket plats, och spelen funkar inte lika bra. Gör det inte. Det är INTE negativt att installera på HDD... bara i vissa fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.