Hoppa till innehåll

Ny Mobil


Windnoob

Rekommendera inlägg

Tjena alla. jag funderar på köpa ny mobil... umm.. sony ericsson P1i..

har någon den? rekommenderar någon denna till nån? för och nackdelar med den? vill gärna ha lite hjälp.. har kollat

några reviews på den, men de säger lixom inget. och jag vet faktist inte om de säljer i affärerna längre, ska se snart, och hur mkt tror ni den skulle kosta?

tusen tack, windnoob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Husko jag bor inte i göteborg och inte nära det heller.

 

PussyCat, jag har w890i som jag vill sälja just nu, eller kanske spara bara. jag vill ha p1 för den har häftiga funktioner... :P

 

Jag predikar LG KS360 för fullt just nu :P Fick en i julklapp- Bästa mobilen jag haft :) Plus att den ser så snygg och lyxig ut (Känns precis lika lyxig och stabil som den ser ut).

KS360 släpptes nyss, så den är väldigt ny :)

 

http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2008/07/lg-ks360-smartphone.jpg

Namn: LG KS360

Touchscreenfunktion: Ja

Tangentbord: Ja

Skärm: 240x320

Design: Slide

Bluetooth: Ja, 2.0

Ljud: MP3

Kamera: 2MP (CMOS), 4x Zoom.

Video: Ja

EDGE: Ja

 

Lägsta pris: 1499kr

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lg är inte mig typ.. sony ericsson the way. iaf jag hittade en annons på blocket om p1, 1500.. kan inte vara så billigt, hoppas den inte är stulen eller nåt =P..Tack iaf!

Usch, Sony Ericsson är ju bara dyrt skräp som faller sönder efter en månad (Egna erfarenheter) :P Nokia står ju i princip för kvalité, sen följer LG med Samsung efter, och sist kommer Siemens och Sony Ericsson xD

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahah =D alla har sin rätt till åsikter så jag säger inget :P

Erfarenheter :P Knapparna på knappsatsen har lossnat på mina tre senaste SE mobiler av regelbunden sms:ing xD En slog i golvet och tappade både knappar och skärm- Dock gick de att trycka tebax xD

 

 

Sen dess har jag hållit mig borta från Sony Ericsson.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...