Mackan1337 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag ska göra första uppdraget hoss Jimmy, vad ska man ha för kläder på sig då? Det står smart clothes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag ska göra första uppdraget hoss Jimmy, vad ska man ha för kläder på sig då? Det står smart clothes Köp bara några snygga kläder t.ex. en kostym för ca 1000$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Åk till närmaste 'Perseus' och köp en obsidan(stavfel)suit som kostar 1000$. Sen letar du efter 'Shoes' där inne oxå(Dom heter så xD). Dom kostar cirka 200$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 För åket du till närmaste 'Perseus' och Köper en Kostym en Svart Kostym Helst sen köper du en par Svarta Fin Skor och sen är du klar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Men du får BARA ha på dej fina kläder. jag hade brillor på mig och jag fick inte gå in där för det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg