Gäst Mangekyoucake Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 ok så här var det vi hade lan i torsdags och jag somnar lätt och då har vi tradition att j*vlas med den sovande men den här gången gick dem för långt. dem rakade av mig håret. /kanske inte låter så allvarligt men jag hade sparat ut håret i fem år för att kunna göra dreadlocks av det men nu går det ju inte. så jag vill ha en bra hämnd för min kusin och två kompisar. Asu, är håret sparat? Då kan du ju limma på det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hm, plinga på en av deras dörrar, så när dom öppnar, sparkar du den personen på pungen. Sedan säger du högt: "h*lveteT HAR BARA BÖRJAT, M8!!!!!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 hur många år e dom måste veta nu om dom går i skolan så häll super klister på stolen där dom sitter i klass rummet om dom bor själva så häll super klister på dör handtaget där dom bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 hur många år e dom måste veta nu om dom går i skolan så häll super klister på stolen där dom sitter i klass rummet om dom bor själva så häll super klister på dör handtaget där dom bor. Skit bra! Så kommer läraren in och säger : VAFAN GÖRU UNGE?!! :P Oft: Mina kompisar rakade av mig min 20 cm tuppkam förr :( Ont: Häll socker i tanken på deras moppar (Om dom har) annars så kan du klippa av lite av ditt pung hår och lägga i deras mat! :P Kinda jackass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 1. Köp typ 10 pingis bollar 2. Klipp sönder 5 st i bitar och stoppa in alla dom bitarna i dom andra fem. 3. Ta folie runt dom och vips, du har en stor rök bomb Kasta in den i deras rum elr när ni lanar, bra sätt å hämnas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det) Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det)) Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :> Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det) Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det)) Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :> Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret. Raka av dom halva håret istället! typ en rand i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Sup dem fulla och se till att de får fula tatueringar. Den är brutal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hämnd föder ännu mer hämnd. War is not good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hämnd föder ännu mer hämnd. War is not good. Word. F.ö tycker jag denna tråden bara är barnslig.. "Buhu han gjorde det och det, vad ska jag göra????" Taskiga kompisar - Taskigt läge... Inte mitt läge så jag bryr mig helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det) Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det)) Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :> Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret. "Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det))" (i kommandotolken) format c behöver det vara svårare än så Redigerat 28 December 2008 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 klipp sidecut och slicka över håret på andra sida på nå konstigt sätt så de blir fult och limma fast håret så :P eller munk frilla xD hehe nu till nyår kan du spränga deras brevlådor o ägga husen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.