Hoppa till innehåll

Är Väldigt Förbannad På Mina Kompisar.

asabrasa

Rekommendera inlägg

ok så här var det vi hade lan i torsdags och jag somnar lätt och då har vi tradition att j*vlas med den sovande men den här gången gick dem för långt.

dem rakade av mig håret. /kanske inte låter så allvarligt men jag hade sparat ut håret i fem år för att kunna göra dreadlocks av det men nu går det ju inte.

så jag vill ha en bra hämnd för min kusin och två kompisar.

Schyssta Kompisar. Fast 5 år? Växer inte så snabbt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Om dem har mopeder eller cyklar, spräng dem med C4 eller smält ner dem med termit (Om du nu kan göra det)

Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det))

Det finns en bok online som heter "The Anarchist Cookbook" där recepten på bland annat termit står :) Nu är det troligen mot reglerna att posta den på forumet, så ditt uppdrag blir att söka efter den :>

Om du inte har balls enough att göra något av detta, så raka bara av dem håret.

"Radera allt dem har på sin hårddisk (datorn(om du inte kan, så be en hacker att göra det))"

(i kommandotolken) format c

behöver det vara svårare än så

Jag syftade mer på att han skulle formatera deras hårddisk från sin egen datorn, eller hacka deras datorer om du så vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...