Ruthar Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 Hejsan, när jag skulle köra Mario kart wii så märkte jag att det inte fanns någon muliplayer i grand prix. Som man kan i double dash och de andra föregångarna. Men vi upptäckte att man kunde spela multiplayer i battle mode och något mer som liknade en vanlig cup, men om man fick en pokal där så räknades inte det till profilen dvs: Vi spelade leaf cup på 150cc men då kom inte guld bucklan in i min profil! Så vet någon varför man inte kan spela 2 spelare samtidigt på Grand prix? Snälla svara isåfall :) För man kan ju det på de andra. Citera
Vendetta Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Man kan inte köra 2 st i grandprix. det tror jag inte att du kunde på de äldre spelen (förutom DD) heller. Det du kan köra 2-4 spelare på är quick race (eller vad det kallas) och battle. Citera
JosJuice Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Man kan inte köra 2 st i grandprix. det tror jag inte att du kunde på de äldre spelen (förutom DD) heller.Det går på 64... Citera
Ruthar Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Skrivet 27 December 2008 Det går på Double dash och 64 såvitt jag vet Citera
dark_master Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Mm de går i 64 o DD, men inte i Wii. Där finns bara typ race och battle. Men om du behöver hjälp att klara spelet och din kompis är jättebra så kan väl han köra i single lr?? Citera
Ruthar Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Skrivet 31 December 2008 Mm de går i 64 o DD, men inte i Wii. Där finns bara typ race och battle. Men om du behöver hjälp att klara spelet och din kompis är jättebra så kan väl han köra i single lr??Jag skrev aldrig att jag behöver hjälp att klara det eller? Och jag skrev inte att in kompis är jättebra heller? :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.