antebajen Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Heej :P hur gör man satt man saktar ner klippen så dom går sakta.. som i slowmotion och så :D Hjälp plz :D Asså som dom gör på skate filmer och.. aa ni fattar hoppas jag :) Citera
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Det finns säkert många video-guider på youtube, bara att söka lite. Citera
YaTwice Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Högerklicka på själva videon -> Insert/Remove Envelope -> Velocity. Nu har du fått ett "streck" över videon. Dra den upp för att få videon att gå snabbare. Dra den neråt för att få videon att gå långsammare. Du måste också högerklicka på videons ljud"linje" -> Properties -> Method: (Classic) -> Pitch change -> Ändra "0" i början (av 0,00000) till valfri siffra (t.ex 2,00000) -> Kryssa för "Lock to stretch", sedan på "Ok" för att snabba upp ljudet också. Du kan också istället skriva in ett minus ( - ) tecken i början för att få ljudet att gå långsammare istället. Jag vet inte om det finns ett lättare sätt för det, men jag är inte så van med Vegas. Också ledsen för denna något usla förklaring. Är lite trött när jag skriver detta. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.