mixxer Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Tjena jag köpte Guitar Hero World Tour igår och när jag öppna paketet så va det en massa kenesiska tecken på själva guran :o Varför? PS ser ut som om den är signerad Redigerat 27 December 2008 av mixxer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Antar att du menar Kinesiska..Är spelet PAL märkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mixxer Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Antar att du menar Kinesiska..Är spelet PAL märkt?ja spelet är PAL märkt men vad menas med det??? :o Redigerat 28 December 2008 av mixxer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ta kort och visa! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Antar att du menar Kinesiska..Är spelet PAL märkt?ja spelet är PAL märkt men vad menas med det??? :o Då är det inget fake.. Men ta kort och visa, för jag fattar i princip inte ett dyft av vad du beskriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Link Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ser väll lite coolare ut om den e signerad på kinesiska? Inte så många som får sina GH-gitarrer signerade i huvud taget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mixxer Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) så har laddat upp bilder på min sida nu :P Redigerat 29 December 2008 av mixxer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 PAL betyder att det är europeiska versionen, NTSC betyder amerikanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 så har laddat upp bilder på min sida nu :PMenar du din siada här på fuska eller nån hemsida du har gjort själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg