Lovisay Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Har inte hittat ngn aktiv animal crossing tråd i forumet :( . Är det någon som vill spela lite nu ikväll eller imorgon ? Friendcode: 0860-7444-3291 Namn: Lovisa Stad: Nimbou Jag fick min friendcode för några minuter sen, så jag är ganska ny på det här x) . Aja, skriv era friendcodes snabbt snabbt :D ! Och skriv när ni kan gå in, tid o datum :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TilldaLove Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Tja tja :P Jag vill gärna spela med dig, men asså hur får man friendcode? xD Kraam Jag kan gå in när du kan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Tja tja :P Jag vill gärna spela med dig, men asså hur får man friendcode? xD Kraam Jag kan gå in när du kan :) Gå till Copper som är vid Town Gate, och prata om "Friend Code". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TilldaLove Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tja tja :P Jag vill gärna spela med dig, men asså hur får man friendcode? xD Kraam Jag kan gå in när du kan :) Gå till Copper som är vid Town Gate, och prata om "Friend Code". Min friendcode är: 5370-4792-0679 Min gubbe heter Saga och min stad heter timberla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lovisay Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Tja tja :P Jag vill gärna spela med dig, men asså hur får man friendcode? xD Kraam Jag kan gå in när du kan :) Gå till Copper som är vid Town Gate, och prata om "Friend Code". Min friendcode är: 5370-4792-0679 Min gubbe heter Saga och min stad heter timberla Ojoj, glömde bort att jag postat en tråd här ;) . När passar det för dig ? Eftersom det e helg nu passar det närsomhelst för mig . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hej! Min friendcode är: 2278-1723-2322 Mitt namn är: Emma Min stad är: Uppsala (det här är skrivet av Danny21´s syster xP jag orkar inte bli medlem själv så jag lånar hans^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg