Caspian Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hejsan! Jag är helt ny inom CS och är inte särskilt teknisk. Men jag har hört att många av er här är det. Nåväl; Jag köpte Counter Strike: Source för en stund sedan och har installerat det spelet på min Windows Vista. När jag hade installerat klart det startades Steam och jag laddade ner det som behövdes i "My Games" som jag hört man ska göra. Nu verkar allt vara klart och det står "100% ready", Men när jag klickar på Counter Strike ikonen på skrivbordet laddar det som vanligt, Men sedan står det "Hl2.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Jag kan alltså inte starta spelet. Snälla kan ni hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Testa o starta det på nytt, steam krashar rätt ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Menar du att starta om Steam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Menar du att starta om Steam?Nej jag menar windows movie maker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg