Coojo Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hade tänkt pröva några fusk och såg att man skulle ta fram mobilen mha Upp-pilen. Men vad skall man göra sedan? Jag har prövat att trycka Upp igen men då byter den till video editor. Någon som kan hjälpa mig? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Tryck upp pilen igen sen slår du in koden. EDIT: Såg att du får fram video editor då. Alltså har du PC verisionen. Då vet jag inte riktigt. Använd google. Redigerat 28 December 2008 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Men du, har du klarat dom första uppdragen`? Man måste klara typ 3 uppdrag sen så får du Roman's mobil :P Kanske annorlunda för du har PC-Versionen.. //Senshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) prövar att göra några uppdrag då, tack :) edit: funkar nu, gjorde ett uppdrag så fick jag romans mobil som du sa senshi Redigerat 29 December 2008 av Coojo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Varsågod :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg