Sidney Skrivet 28 December 2008 Rapport Skrivet 28 December 2008 Vilka här har R2? Ska köpa det imorgon. Ska lämna tillbaka UT3 (som jag köpte för 270:- idag) och en tröja jag fick i julklapp (som kostade 300 . Då har jag 570:- och ska köpa spelet på EbGames för 699:-. Orkar inte beställa från webhallen då jag vill ha spelet nu. Och på alla andra fysiska affärer såsom Siba, OnOff, Elgiganten kostar det också runt 650-700:-. Sen har jag ju också 550:- på kortet och 50:- kontant. Nu lite frågor om R2 onlinedel och lite sånt... 1. Kan man gå upp i ranker online? 2. Är det lätt att hitta en full match online, med tanke på att det är 60 pers online som gäller. 3. Kan man köra 2st (eller fler) splitscreen online? 4. Hur fungerar det därmed co-op i storyn? Kan de andra spelarna (spelare 2-7 (?) ) hoppa in när som helst? 5. Hur lång tid tar det innan man tröttnar på spelet (räkna med Sp och MP). 6. Spelar någon här R2 online? I så fall, kan du skriva upp ditt namn på PSN här? Själv heter jag Trafikstolpe. Citera
ThaNooB Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Jag har inte spelet, men är ganska säker på att jag får det den 5 januari när jag fyller år. Eftersom jag inte får köpa det nu. :( 1. Ja, man kan gå upp i rank online. Man får xp för varje skott på en fiende. 2. Ingen aning. Det var iaf lätt att hitta matcher på det första, tror inte det blir några problem även om det är 60 spelare. 3. Tror det. Det går iaf att köra singleplayer co-op (tror jag) men man borde inte kunna köra det med bara 2 spelare. 4. Det tror jag. Det kunde man på det förra spelet så... 5. Ingen aning. 6. Jag kommer spela. ThaNooB is my name. Btw, ett gott råd är att köpa Resistance 2 på spelbutiken.se. Där kostar det bara 399kr nu på mellandagsrean. Citera
viko550 Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Jag har spelet ^^ 1. Man kan både gå upp i rank i coperative och competive mode. 2. Det finns ju alltid matcher där det är 59/60 players inne så det är bara att joina. 3. Man kan köra split screen både coperative och competive. 4. Den har en egen liten story om man ska säga så, om du skapar en bana själv så kan du välja om de ska kunna joina bara nu eller närsomhelst. 5. Kommer nog ta rätt lång tid med tanke på trophies, svårighets grader, ranker. Tror man först trötnar på singelplayer och sen på multiplayer. Men som sagt det kommer att ta tid. 6. Japp jag spelar. Competive mode är när man kör online med olika matcher till ex: team deatchmatch. Citera
Sidney Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Jag har inte spelet, men är ganska säker på att jag får det den 5 januari när jag fyller år. Eftersom jag inte får köpa det nu. :( 1. Ja, man kan gå upp i rank online. Man får xp för varje skott på en fiende. 2. Ingen aning. Det var iaf lätt att hitta matcher på det första, tror inte det blir några problem även om det är 60 spelare. 3. Tror det. Det går iaf att köra singleplayer co-op (tror jag) men man borde inte kunna köra det med bara 2 spelare. 4. Det tror jag. Det kunde man på det förra spelet så... 5. Ingen aning. 6. Jag kommer spela. ThaNooB is my name. Btw, ett gott råd är att köpa Resistance 2 på spelbutiken.se. Där kostar det bara 399kr nu på mellandagsrean. Är nästan säker på att jag redan har addat dig förut. Jag har spelet ^^1. Man kan både gå upp i rank i coperative och competive mode. 2. Det finns ju alltid matcher där det är 59/60 players inne så det är bara att joina. 3. Man kan köra split screen både coperative och competive. 4. Den har en egen liten story om man ska säga så, om du skapar en bana själv så kan du välja om de ska kunna joina bara nu eller närsomhelst. 5. Kommer nog ta rätt lång tid med tanke på trophies, svårighets grader, ranker. Tror man först trötnar på singelplayer och sen på multiplayer. Men som sagt det kommer att ta tid. 6. Japp jag spelar. Competive mode är när man kör online med olika matcher till ex: team deatchmatch. Namn på PSN? Redigerat 29 December 2008 av Sidney Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.