dannike Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Tja alla ps3-ägare!:) jag har hittat en sida där man kan ladda ner demos, men hur gör jag för att få dom till min ps3:a??? länken: http://psn.ps3news.com/index.php?t=1 finns även fullversioner Man kanske skapar en mapp som heter "PS3" och sedan en undermapp som heter "GAME"? kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Du vet att du kan gå in på Playstation store och ladda ner demos där va? Genvägen finns under nätverk i XMB (Ps3:ans huvudmeny). Annars skulle jag testa att gå in på den sidan via webbläsaren som du har i ditt Ps3 och ladda ned direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannike Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 ok, tack :D synd att jag inte har internet till min ps3:a :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Har du en trådlös router? Då är det bara att ansluta, man behöver ingen ethernet-kabel eller någonting sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Fråga angående den sidan :) kan man ladda hem och lägga in på ps3an ? ( funkar det online sedan?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 om jag går in på den länken via min ps3 och laddar ner ett demo kommer det funka? Eftersom de finns mycket fler demos till USA psn än till vårat. Och nu om de går, skulle de vara drömligt ifall man kunde få tag på Japansk demos till PS3 och fixa hem RE5 demot :( ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannike Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag tror att det nog funkar, eftersom alla filer har ändelsen *.pkg men har köpt en kabel nu, ska försöka senare idag...:D och nej, jag har ingen trådlös router.:(:(:( Du vet att du kan gå in på Playstation store och ladda ner demos där va? Genvägen finns under nätverk i XMB (Ps3:ans huvudmeny). Annars skulle jag testa att gå in på den sidan via webbläsaren som du har i ditt Ps3 och ladda ned direkt.TACK så mkt!Tack för att ni har tagit er tid till denna fråga och svarat med många bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.