Hoppa till innehåll

Rs Och Wow!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

De flestasom säger att rs är bättre än wow är P9-12:or som inte har testat wow och bara vet att det kostar medan det finns några som inte vill betala för ett spel och därför spelar rs. (Om jag inte ville betala för wow så skulle jag spela flyff eller något liknande imo.)

Det är inte frågan om ens ekonomi. Bara för att WoW är populärt så behöver det inte betyda att alla måste spela det. Jag kan betala WoW, men jag vill inte för att enligt mig är inte WoW något att lägga pengar på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mîhker

RuneScape, tyckte inte om WoW körde ett par dagar sen slutade jag.

Samma här köra i 3 - 4 dagar slutade tog bort det... Sög hårt.

 

Erkänn, du har aldrig spelat wow.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc.

Vad har RS..? grind grind COOORE!

Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12.

Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom.

Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc.

Vad har RS..? grind grind COOORE!

Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12.

Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom.

Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel.

Anledningen att många folk tycker det är dyrt, är att dem vill lägga pengarna på andra saker än spel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc.

Vad har RS..? grind grind COOORE!

Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12.

Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom.

Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel.

"Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom."

 

Den som säger det är smart inte fattig, bara för att man har råd ska man inte kasta det på vilket skit som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...