Hoppa till innehåll

Super Mario 64 Ds! Hemliga Världar!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Dom hemliga världarna jag kan på Super Mario 64 DS är.

 

I rummet där det finns 3 dörrar som det står bokstäver över. Alltså W L M. Där vart Wario Mario och Luigi är

fångade. Där finns 2 fönster med prinsessan Peach på. I en av dom fönstrena är det en hemlig värld.

 

I rummet brevid finns det en stor byrå med massa lådor.Där man kan spela Minispel alltså i det där rosa rummet.

Där finns det en bild på en strand. Det är en hemlig värld.Fasst den är inte så hemlig tycker jag.

 

I källaren där det finns en bild på ett eld ansikte där man kan komma till eld världen.Där om man kommer frånn dörren

där det finns en trappa med en boo brevid som flyr. Om man kommer där ifrånm så tar man en höger vid tavlan så

Finns det en återvänds gränd.Hoppa in i väggen i återvändsgrenden så kommer du till en öken värld.

 

Lite högre upp i slottet där finns det ett rum med en stor spegel som täcker hela väggen på ena sidan av rummet.

Där finns det en massa tavlor som man inte kan hoppa in i.

Men det finns en bild på Luigi där och mitt emot luigi d.v.s. På andra sidan rummet) Så finns det bara en tom vägg.

Men hoppa in i den toma väggen så kommer du till en snö värld.

Spegeln avslöjar Den tavlan för den synns på spegeln.

 

Skriv vilka hemliga världar ni kan!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... Om man går ut på bakgården på vägen till källaren, altså följer efter boon som flyr så kommer man dit. Där ska man slå på alla boon som har ett rött mynt i så kommer det fram en stor boo med en bur i slå den bakifrån så kommer buren ut, hoppa in iden så kommer du till Boo-välrden.

 

I spegelrummet så speglas luigis tavla som wario. Om du är luigi så finns det blommor i rummet som du ska ta så kan du gå in i spegeln. då kan du hoppa in i wariotavlan och rädda wario.

 

I spegelrummet igen med luigi gå in i spegeln och in idörren som du kom in i rummet ifrån. Där inne finns en stjärna!

 

När du är i hallen där man kommer in islottet så ska du vara mario och trycka på X två gånger så du kan kolla runt. Kolla då upp mot taket så kommer du till en bana där du kan låsa upp ?-blocken.

 

i ett av dem första rummen så finns det ett rum med en vattenbana i. Om du kollar noga på väggarna så ser du två hål. I ett av dem finns ett liv tror jag och i det andra finns en stjärna!

 

Aa de var nog allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...