Raptomex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hej. Jag har stött på ett ganska irriterande problem, nämligen mitt trådlösa internet. Problemet är att jag tydligen inte skickar iväg data, fast kan ta emot. Ganska svårt att förklara men ska försöka. När jag sitter och spelar ett online spel. (Cod, css mm). Då brukar det hända att jag får en oerhört hög ping och rent bokstavligt talat fastnar på ett ställe, detta låter ju som att min anslutning är dålig, det är den inte. För att jag kan nämligen se vad som händer i spelet. När jag står ihop laggad på ett ställe, då flyter spelet på som vanligt, jag kan ta emot server data fast jag kan inte skicka iväg. Det är ganska svårt att förklara, jag kan skriva med dom andra, jag ser vilka som blir dödade allt sånt, men jag kan inte röra mig ur fläcken. När jag väl försöker springa, då kan jag springa 3-6 meter för att slutligen bli tillbaka dragen där jag stod. Jag vet inte vad som är problemet egentligen men jag tror att jag kan ta emot information eller något sånt, fast jag kan inte skicka. När jag får detta problem så finns det ett sätt att lösa allt. När jag spelar Call Of Duty 2-5, då när detta händer så behöver jag bara klicka på windows knappen, så att spelet minimeras och sedan när jag trycker upp spelet igen så är problemet borta. Jag har fått många tips om att jag får ett s.k "fps lagg" vad det nu är. Men men, hoppas att ni förstod vad jag menar och kan hjälpa mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.