desertpures Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 nu har jag bestämt för att quita med runescape:). har funderat lite och känner att runescape är som knark:P så jag vill sluta med knarket. jag är ganska känd för shemale:P eller the maxed tank eller scammern alla av de är rätt faktiskt:P.sånt händer om man är polare med defil3d men men...jag kommer aldrig att glöma mina rs minner .... men ni kanske undrar vad jag kommer göra med mmsythe=/ jag ska nog sälja den hur mycket får jag för den tror ni:P? hur ni kan kontakta mig: [email protected] eller www.youtube.com/rebazlol subscribe:P hej då alla rs n000bs h444xo0r0rz:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Blir man en "shemale" för att man är kompis med Defil3d? Konstigt då att jag inte har blivit en shemale. :lol: Varför sälja? Låt den bli historia, lie zezima känsla. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 varför behålla den:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Tänk om du vill börja igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 GE den till mig, lätt och snabbt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vadå "lite zezima"? Han har inte slutat. Han ska dra ikapp alla på hiscore ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 jag har slutat seriös^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Wow, ganska onödigt att göra en tråd i och med att du inte ens är känd. Kanske 100 pers som känner till dig på 1 värld -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Han är väl ganska känd på utube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Vadå "lite zezima"? Han har inte slutat. Han ska dra ikapp alla på hiscore ;)Nej.Enligt Zezima så skulle han inte spela runescape inom dom närmsta månaderna. Det var iaf vad han sa i ett pm. Men iaf, så bör du spara ditt konto. Det kommer en tid då du blir sugen på att spela igen. Redigerat 31 December 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 kommer aldrig spela igen<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolswelol Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 GE den till mig, lätt och snabbt. ;)Haha lycka till. Han komemr aldrig 1a igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg