TuggaBananWTF Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Min Konstigaste dröm får se hmm jo just det Jag Drömde att jag skulle gifta mig med en TANT som jagade mig när jag sprang där i från jag klättrade upp i ett träd hon följde efter trädet välte, Kommer inte i håg mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Idag drömde jag att jag skulle åka och köpa ett Xbox 360.Sen när vi skulle åka hem tog jag och min familj bussen,trots att vi hade en bil :/.Bussen körde på mig och jag flög iväg som en vante,och sen var det tid på att jag skulle ta mig tillbaka till bussen(1 min och 20 sek) XD. Sen så var det bara jag och min familj i bussen,ingen annan.Då kom jag på att jag hade tappat ett köpt spel i snön(det var snö i drömmen). Då åkte vi tillbaka och hämtade spelet i snön,lol,och sen när jag kom hem var mitt rum avskuret från huset,så jag fick spela mitt Xbox 360 i vardagsrummet istället för i mitt rum. Verkligen en konstig dröm,tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Att båda av mina armar flög av och mitt huvud också. Men att jag endå var vid liv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 En rolig var att alla tjejer i min närhet började odla hår på alla tänkbara ställen ^ En annan rolig var att jag drömde att hela världen var rakbladstandade zombies som ville mörda mig, så gömde jag mig i en nintendo butik, och sköt dem med en Nintendo 8-bit pistol...(Sån när man ska skjuta ankor ni vet ;D) så föll alla ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Att jag var på dagis i ett kuddrum och så var jag och nåra kompisar på en kuddhög och sen kom det en drake/monster och vi skulle ta oss förbi det, sen kom alla förbi utom jag och typ 3 sekunder efter det gick jag med dem på en gata och monstret var borta :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slask Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 att jag och min familj skulle åka till min mormor sen så stannade vid ett hus som var fullt med soft air guns. Jag minns att jag packade typ hela bilen med så många jag kunde o gömde dom i mitt rum när vi kom hem, sen när jag vaknade blev jag besviken :( hände när jag var 10-11 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.