Spliffor Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vet inte om någon har gjort ett ämne om detta men tänkte jag skulle göra det Ryktas om att det ska komma en film om zelda. Hittade en trailer för ett tag sedan och tänkte vi kunde diskutera lite om hur den skulle kunna bli antingen dålig/bra. Här är trailern iallafall ;) http://www.youtube.com/watch?v=1a_YuTomTuo...feature=related Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) fake "coming April 1st 2009" : ) Hälften av trailern är amatör filmat och resten är från twilight princes. och filmen är uppladad för nästan ett år sen. April 01, 2008 första april igen : ) Redigerat 30 December 2008 av Qiraji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 haha vad dum man kan vara självklart april skämt när den är uppladdad i april. Aja man ska väl bli lurad nångång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Fam jag trodde att det skulle komma en sån film!! Aja, det skulle ändå vara en bra filmidé:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 En gång kollade jag i en Kalle Anka-tidning där stod det ju för faan att det skulle komma en zelda film j*vla löngnare :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 En gång kollade jag i en Kalle Anka-tidning där stod det ju för faan att det skulle komma en zelda film j*vla löngnare :verymad:allt som står i Kalle Anka tidningarna är dumt, utom serierna. Men det hade varit grymt om dom gjort en, men isf så får den inte bli lika ktastrofal som Mario filmen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Det är ett gammalt aprilskämt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Ja, men vem fattar inte det? Det är ganska osannolikt att man gör en sån film. Det är ju typ som om Nintendo gör en StarFox film, hur skulle det se ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Ja, men vem fattar inte det? Det är ganska osannolikt att man gör en sån film. Det är ju typ som om Nintendo gör en StarFox film, hur skulle det se ut? varför är det osannolikt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja, men vem fattar inte det? Det är ganska osannolikt att man gör en sån film. Det är ju typ som om Nintendo gör en StarFox film, hur skulle det se ut? varför är det osannolikt? Ja exact varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ja, men vem fattar inte det? Det är ganska osannolikt att man gör en sån film. Det är ju typ som om Nintendo gör en StarFox film, hur skulle det se ut? varför är det osannolikt? Ja exact varför? Det undrar jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det ståd i kalle tidningen att det skulle koma en zelda film i en annan tidning ståd det att det skulle koma en wow film ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg