Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Man kan inte göra så mycket när fått det problemet. Du skulle kunna lämna in den på laggning. Finns nog inget mer att göra. Redigerat 11 Januari 2009 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Man kan inte göra så mycket när fått det problemet. Du skulle kunna lämna in den på laggning. ;) Finns nog inget mer att göra. Han har redan fixat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 system error på alla möjliga språk Payback.Men inte engelska? Leker du smart eller dum, Katt? du fattar väl jag skrev på alla möjliga språkOch ja det kom på engelska system error ¬¬ Btw tack XzamX ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Haha, varför tacka du mig för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 system error på alla möjliga språk Payback. Men inte engelska? Leker du smart eller dum, Katt? du fattar väl jag skrev på alla möjliga språkOch ja det kom på engelska system error ¬¬ Btw tack XzamX ;) Jag tror att jag har missuppfattat dig. När Payback frågade om du kunde skriva vad det stod på engelska och du svarade "system error på alla möjliga språk Payback." så uppfattade jag det som att det stod på alla möjliga språk och inte engelska. Men nu tror jag att jag förstår. Det stod "System error" på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 det stod SYSTEM FEL på alla xbox språk runtom världen. sorry iaf >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Tja , har du garanti kvar, ? lämna in det i såfall så får du ett nytt fast bara om det är 3 ringar. ´hur många ringar är röda? svara mig på det. är det fyra så funkar det inte alls. är det 3 .stäng av i 10 minuter o testa igen, det funkade för mig! . är det två så tror jag att det är fel på läsaren, men om det är en ring så vet jag faktiskt inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Alltså.. hur många gånger ska jag säga att det är fixat? Shiit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 en gång tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 kan du sluta bumpa alla trådar fuskaspelarn hans problem är löst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 jag snackar inte med hans jag snackar med dig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 3 ringar=rrod 2 ringar=överhättning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg