GangsterTwist Skrivet 31 December 2008 Rapport Skrivet 31 December 2008 Tänkte att ni kunde skriva eran Game of the Year (GOTY) 2008, och också skriva vilken ni tror blir GOTY 2009 (för dig) GOTY 08: För mig var de svårt att välja mellan GTA IV, MGS4 och Resistance 2, bästa spelet inom alla kategorier är MGS4, därför de spelet spelar nästan sig själv det är underbart och perfektionist varning på de hela. GOTY 09: Eftersom detta är sin egen GOTY, tror jag min GOTY 09 lär bli Killzone 2 därför att Multiplayern sägs vara väldigt bra som COD4 fast snabbare, interesanta features inom Multiplayern. Och Singleplayern ser väldigt bra ut också, och kan inte vänta riktigt på spelet. Tror nästan detta valet är mest byggt på hype än smarta beslut, men jag får väl skämas ifall spelet floppar ;) (Vilket jag inte tror de kommer göra) Skriv eran GOTY 08 och eran hypotes för er egna GOTY 09, förklara också varför just de spelet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.