Musten Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vet inte men kanske 3000-5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Vet inte riktigt hur mycket du kan få, men det är svårt att sälja konsollen med så där många spel. Köparen kanske vill ha nått av spelen du har men sen kanske han/hon tycker att resten bara är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Säg något, blev nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Säg något, blev nyfiken fable 2halo 3 gears of war gears of war 2 mirrors edge banjo & kazooie: nuts and bolts rock band 2 call of duty prince of persia med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Säg något, blev nyfiken fable 2halo 3 gears of war gears of war 2 mirrors edge banjo & kazooie: nuts and bolts rock band 2 call of duty prince of persia med mera.. Så du tycker att Halo 3 är bättre än SSBB och att mirrors edge är bättre än Super Mario galaxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Säg något, blev nyfiken fable 2 halo 3 gears of war gears of war 2 mirrors edge banjo & kazooie: nuts and bolts rock band 2 call of duty prince of persia med mera.. Så du tycker att Halo 3 är bättre än SSBB och att mirrors edge är bättre än Super Mario galaxy. halo 3 är bättre än SSBB, har aldrig kört mirrors edge så jag vet inte om det är roligare än mario galaxy, fast mario galaxy är långt ifrån ett mästerverk, mass effect är förmodligen bättre Redigerat 3 Januari 2009 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Bumb. Kan ni fokusera mer på tråden än att diskutera om vad som är bättre, tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej, någon som vet ungefär hur mycket jag skulle kunna få för mitt wii? Information: 1 Wii-konsol. Alla tillbehör. (Sensor, strömkabel etc.) 2 Wii-remotes. 1 Nunchuk. Mario Party 8 Super Mario Galaxy Wii Sports Guitar Hero 3 Mario Kart Wii Rayman Raving Rabbids Kommer ge mig på att du kommer köpa tillbaka din efter ett halvår:P. MadWorld kommer ut, The Conduit, Dead rising. finns fler roliga spel till xbox 360 än till wii :s Säg något, blev nyfiken fable 2 halo 3 gears of war gears of war 2 mirrors edge banjo & kazooie: nuts and bolts rock band 2 call of duty prince of persia med mera.. Så du tycker att Halo 3 är bättre än SSBB och att mirrors edge är bättre än Super Mario galaxy. halo 3 är bättre än SSBB, har aldrig kört mirrors edge så jag vet inte om det är roligare än mario galaxy, fast mario galaxy är långt ifrån ett mästerverk, mass effect är förmodligen bättre Någon aning om att spara din Wii till framtida Nintendo mästerverk? Och istället sälja skitspelen och spara ihop till ett 360? De gjorde jag och nu kan jag njuta av både GTA 4 och Mario Kart Wii :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Du Får Väl Ungefär 2000-3000 tusen eller Högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.