Animal Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Den som säger hur man gör en egen hemsida e as skyst! Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Köp en bok på affären! Det finns på Clash Olson! Citera
Rallypacker Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Menar du på att vi ska dikta upp all vår kunskap om hur man gör en egen sida utan att få en poäng...? Jag gör det inte i alla fall! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Menar du på att vi ska dikta upp all vår kunskap om hur man gör en egen sida utan att få en poäng...? Jag gör det inte i alla fall! osjyst! :angry: lite snäll kan du va! :angry: <_< Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Du Auto! Det är nog lite jobbigt att skriva upp alt hur man gör en sida så man borde få ltie betalt ! Citera
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 jag vet en det är jätte lett men vad vill du ha för sida forum eller vanlig sida jag kan göra till dig fast det kostar 100 poäng Citera
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Du Auto! Det är nog lite jobbigt att skriva upp alt hur man gör en sida så man borde få ltie betalt ! man kan ju fråga om man kan betala lite... <_< inte vara så otrevlig :angry: Citera
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 ähh om du vill göra själv en forum gå in här är för forum här för vanlig sida Citera
Rallypacker Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 (Auto @ 04/04-2004 23:34:07) Du Auto! Det är nog lite jobbigt att skriva upp alt hur man gör en sida så man borde få ltie betalt ! man kan ju fråga om man kan betala lite... <_< inte vara så otrevlig :angry: skriv ner hur man gör en sida själv då! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.