slapparen Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Byt ut Flygon med en Crobat den ska helst ha Mean Look,Sludge Bomb/Toxic också nån combo attack det är mitt råd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Jag har en Crobat i lv.54 som kan Fly, Aerial Ace, Poison Fang och Air Cutter, men jag vill ha sällsynta eller legendariska pokemon. Redigerat 7 Mars 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Jag har en Crobat i lv.54 som kan Fly, Aerial Ace, Poison Fang och Air Cutter, men jag vill ha sällsynta eller legendariska pokemon.Vilket spel spelar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 rubyAha isåfall Raichu med Volt Tackle,Rain Dance,Thunder/Thunderbolt,Dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Nja, tror inte det. Funderar på Castform. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) på mitt daimond har jag:groudon lv 100 med attackerna:slash earthquake eruption och hyper beam.staraptor lv 50 med attackerna: defog fly brave bird och close combat.torterra lv100 med attackerna: cut rocksmash earthquake och leaf storm.giratina lv 100 med attackerna: shadow force fly earth power och shadow claw.phione lv 36 med attackerna:water sport bubblebeam supersonic och acid armor.och slutligen:deoxys lv 100(ska bytas mot en mewtwo med Fr3Du) Redigerat 15 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Nu har jag en Latias lv 44 med: Mist ball, Psychic, Surf, Refresh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Du det där med Castform du skulle kunna ha Weather Ball,Rain Dance,Hail/Water Pulse och Blizzard/Ice Beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg