När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det?
Fraps?!
↗ till inläggetNär jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det?
Det går inte, du måste köpa fulla versionen för att kunna spela in längre.
Hoppas det hjälpte.
MVH Hasse.
Finns det några andra inspelnings program som är gratis då?
xfire.
När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla:
Usernames must be made of only lower-case letters and numbers.
Vad är det för något fel?
Ladda ner fraps från *censur*. :medieval:
↗ till inläggetdu får bara använda små bokstäver och siffror(inga mellanrum eller stora bokstäver och kanske inte specialtecken heller)När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla:
GameCam, WeGames
gamecam
xfire. välldigt simpelt.
hmm finns några andra också.
Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.
↗ till inläggetasså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate?Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.
↗ till inläggetFraps full versionen kostar 37$.↗ till inläggetasså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate?Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.
Jag hittade på Google.
Ladda ner Wegame istället, man kan filma hur länge som helst till vilket spel som helst.
Okej,jag prövar den också.
EDIT:Den verkar jättebra. :)
EDIT2:Nu är det så att Wegame inte spelar in någonting,och jag kan inte ens ta screenshots.-.-
↗ till inläggetOkej,jag prövar den också.
EDIT:Den verkar jättebra. :)
EDIT2:Nu är det så att Wegame inte spelar in någonting,och jag kan inte ens ta screenshots.-.-
Du måste logga in.
Jag har loggat in.
↗ till inläggetNär jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det?
MINA FILMER blir inte det :o och jag har inte full version :o och jag fick det från www.fraps.com
↗ till inläggetdu får inte använda specialtecken lr mellanrum.När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: