R17 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag fick ett Xbox 360 Elite i jul klapp och tänkte lägga inte lite musik och bilder på den (: och undrar om det går? Och hur man gör : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag fick ett Xbox 360 Elite i jul klapp och tänkte lägga inte lite musik och bilder på den (: och undrar om det går? Och hur man gör : DTror inte det går, sorry.Du får väll helt enkelt streama musik om du har trådlöst hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 kolla guider på xbox 360 forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Det går att bränna över låtar från CD-skivor, men inte från MP3-spelare och sånt (kanske Zune). Dock kan man ju koppla ihop skiten med datorn, det borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Det går inte att lägga in musik till hårddisken. En sådan funktion finns inte i Xbox 360. Men dock finns det i Playstation 3. :) Och mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 jo det ska väl gå. min farsa har lagt in en cd-skiva på 360n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag fick ett Xbox 360 Elite i jul klapp och tänkte lägga inte lite musik och bilder på den (: och undrar om det går? Och hur man gör : D Stoppa in en cd-skiva i 360't, sen ska du klicka dig in på "music library", sen väljer du skivan du har stoppat in och sen trycker du på "rip cd" (om du har det nya dashboardet). Det går inte att lägga in musik till hårddisken. En sådan funktion finns inte i Xbox 360. Men dock finns det i Playstation 3. :) Och mycket mer. Då har jag lyckats med något omöjligt. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Trips, vad menas med ''rip cd''? Betyder det att man överför låtarna till hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Trips, vad menas med ''rip cd''? Betyder det att man överför låtarna till hårddisken? ja det betyder de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.