CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har 10 spel. och mitt favvo spel är just nu Starwars RS3 det e skit kul men så himla svårt jag kollade fusk på den här sidan men liksom dom funkar inte :( eller så skriver jag dom på fel ställe? och ge lite bra spel så man kan köpa ett riktigt roligt spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har bara tre spel till GC. Bäst är väl Zelda Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Favorit spel-Metroid Prime. 7 Spel- Zelda The Wind Waker, StarFox Advenure, Super Smash Brors Melee, Mario Party 4, Super Mario SunShine, Final Fantasy Crystal Chronicles och Metroid Prime. Tips på bra spel- Vad gillar du för sort av spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Joo det har jag med jag har zelda limmited edition då fick jag dom där N64 zelda spelen till men Zelda e rätt så kul men jag blev besviken på det mäst att det var tecknat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag gillar action och rollspel det är skit kul och sen sånt där när man tränar level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Så farligt är det väl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nae inte så men liksom så kul vad det inte vad jag hade hoppats på bossarna var inte svåra heller och man klarade det så himla snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Jo du har rätt alla utom tredje steget av Ganon är svårt. Jag menar enkel. Redigerat 4 April 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jaa det är rätt så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Fast det gick förståss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 mmmm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Tillbaka till ämmnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg