NooBeD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Kan man få msn på ps3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Ja, om du skaffar Linux på ditt Ps3 så kan du använda MSN. Redigerat 3 Januari 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ja, om du skaffar Linus på ditt Ps3 så kan du använda MSN. du menar väll Linux? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ja, om du skaffar Linus på ditt Ps3 så kan du använda MSN. du menar väll Linux? ;) Jaja ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Linus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det. OnT: Tycker inte att du ska installera ett annat OS på din PS3:a. Har du en dator så bör du använda den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Linus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det. OnT: Tycker inte att du ska installera ett annat OS på din PS3:a. Har du en dator så bör du använda den istället. Jag heter Linus XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 hur instalerar man linux eller os?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 hur instalerar man linux eller os?? :S Titta i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om du skaffar Linux kan du få tillgång till MSN. Men dock är det väldigt svårt att programera det på Playstation 3. Tar några veckor, har jag för mig. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Linus är en fullvuxen man och skulle troligen mosa ditt PS3 om du ställde honom ovanpå det. Undvik det. Lol. Redigerat 4 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Om du skaffar Linux kan du få tillgång till MSN. Men dock är det väldigt svårt att programera det på Playstation 3. Tar några veckor, har jag för mig. ;> Du verkar ha fått någonting om bakfoten. Först gör man en säkerhetskopia av sitt Ps3. Därefter laddar man ner Linux gratis och lagligt, och lägger in det på ett USB-minne. Sätter in USB minnet i ditt Ps3 och klickar på "installera annat operativsystem". Efter det är det typ klart. Några inställningar man måste fixa i Linux sen bara. Dock tar säkerhetskopieringen ca 2h att göra och installationen av Linux en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.