Gäst Glassgubben Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Topic. Redigerat 3 Januari 2009 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Har du USB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Diskett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag har ett usb minne på 2 gb, men asså jag har tappat bort skivan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Topic.Om du har Vista så kan man installera utan skiva. Det ska gå om du har Dell datorer också. Men jag har för mig att det är lagligt att ladda ned ifall att man har tappat bort sin Vista-skiva, sålänge som du använder ditt egna serialkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har XP men jag har en dell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Ladda ner XP. Lägg in det på din USB. (Det är väl ganska lagligt för att du redan äger XP) Sen kan man typ i BIOS välja att boota från USB tror jag. Så i installationen formaterar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Ring dell då och fråga hur det var man gjorde, dom har väll en support. Annars så testa att Googla på det. Annars får du väll ladda ned det och sedan använda din Serialkey, det är inte olagligt har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vet inte riktigt om XP funkar på en 2G, tror du behöver 4 eller större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vet inte riktigt om XP funkar på en 2G, tror du behöver 4 eller större.xp skivan får väl plats på 2gig usb minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vet inte riktigt om XP funkar på en 2G, tror du behöver 4 eller större.xp skivan får väl plats på 2gig usb minne? Jag tittade och det tog ca 700mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Ladda ner XP. Lägg in det på din USB. (Det är väl ganska lagligt för att du redan äger XP) Sen kan man typ i BIOS välja att boota från USB tror jag. Så i installationen formaterar du. De bryr sig inte om du laddat ner en kopierad skiva. Huvudsaken är att de får sälja en nyckel till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.