Sidney Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Hej. Tänkte försöka att ta reda på vad min dator heter för att kolla hur mycket den kostar/kostade. Det enda jag vet om namnet är att den heter HP Pavilion. Det är också det enda som står på själva datorn tillsammans med all information om processor, grafikkort m.m. När man går in på Kör > dxdiag så får man ju upp massa information om datorn. Är det "Systemmodell" som är datornamnet? Där står det PS346AA-ABS- t870.se. Citera
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Under systemmodell står det för mig "P5Q Pro" vilket är namnet på moderkortet. Så jag tror att det är själva moderkortets namn. Citera
RazerInc Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hej. Tänkte försöka att ta reda på vad min dator heter för att kolla hur mycket den kostar/kostade. Det enda jag vet om namnet är att den heter HP Pavilion. Det är också det enda som står på själva datorn tillsammans med all information om processor, grafikkort m.m. När man går in på Kör > dxdiag så får man ju upp massa information om datorn. Är det "Systemmodell" som är datornamnet? Där står det PS346AA-ABS- t870.se. namnet på den datorn är t870.se Här kommer en länk http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...ng=sv&cc=se tyvärr kunde jag inte hitta pris. Fanns inget på pricerunner eller prisjakt Redigerat 4 Januari 2009 av RazerInc Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.