xantus Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Är det någon som vill köra Gears Of War 2 uppdrag med mig? :) Jag är på act 4 chapter 6 tror jag. :D Min gamertag är: emaxe :) adda gärna även ifall ni nt vill köra nu så kan vi köra någon annan dag. om någon vill köra får ni vänta en 10-20 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 nehe :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag kan vara med och köra nån gång. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 jag me jag e på näst sista bana :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Och varför i hela friden svara på ett inlägg som är från Januari!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.