Vann en FIFA10 match över Live riktigt rättvist precis.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Spöar indianer och styr över England som Frankrike i Empire: Total War. (Det är faktiskt möjligt att ta över England redan första turen som Frankrike.)
Min mamma vann NHL 10 till Xbox 360 från Game.se.
Ska nog pröva det snart.
↗ till inläggetMin mamma vann NHL 10 till Xbox 360 från Game.se.
Ska nog pröva det snart.
Ah, grattis! :D
håller på att köra skiten ur några killar i högre prestige på MW2
↗ till inläggetprecis va min lillebror gör just nu ;)Tar helikoptrar i GTA IV och landar på höghus, tar sedan fram sniper:n och zoomar in till max och skjuter folk. Sedan hoppar jag ner för att se Nico göra roliga voltrar. Leker även med fysiken i GTA IV.
slaya en schmekel mössa i gta.
Snart högsta leveln i Mw2. ^^
↗ till inläggetFy fään vad du nördat det hör jag OoSnart högsta leveln i Mw2. ^^
Försöker få internet att funka så att jag kan spela några clan matches i crossfire.
Internet hoppar, det går på, stängs av efter 1 minut och kommer på igen efter 20 sekunder.
haha^^
Ska prestiga snart.
Installerar Zombie panic!Source, spelar även som soldier i tf2.
Avslutade helgens spelande med en välförtjänt vinst i FIFA10! :)
Packade just upp min nya dator vilket betyder att nedladdningen av GTA IV, COD MW2 är i kurs!
Lirar Dragon age Orgins non-stop 8)
↗ till inläggetNEEEEJ, jag är bara 61! D:haha^^
Ska prestiga snart.
*Skaffade Cod MW2 idag* Blir nog till att lira singleplayer först sen ska man dra ut i den verkliga världen på internet:D
Håller på och spelar lite i GTA San Andreas.Flyger från hustak i bilar med en super fart mod och landar på människor och lita annat sånt trevligt.
Spelade från 34 till 42 natten till idag på CoD:MW2 och tänker ta mig upp till 50 idag.
Spelar som Zombie i Zombie panic! Source
↗ till inläggetKöpte också det idag och har precis klarat SP. Ska testa MP om en stund :)*Skaffade Cod MW2 idag* Blir nog till att lira singleplayer först sen ska man dra ut i den verkliga världen på internet:D