Försvarar mig mot zergling och zealot rush. Skjuter ner fiende carriers. Använder mig av strategi!
Starcraft 2 beta såklart :lol:
Försvarar mig mot zergling och zealot rush. Skjuter ner fiende carriers. Använder mig av strategi!
Starcraft 2 beta såklart :lol:
↗ till inläggetFick 1000 kills med den igår, grymt skönt ;).Lirar med umpen på MW2. snart 500 kills med den. :D
Men ska få Mastery på Barret 50.Cal.
dödar monster :) jag spelar monster hunter tri
Försöker stilla mitt spelberoende, men det lyckas inte. :( Har slut på Xbox live.
Fick nyss 500 kills med umpen ska försöka få 1000 med den nu.
Tröttnar mer och mer på mw2. Spawns, G18, n00b tube, commando.
Behöver ett nytt FPS spel, funderar på bc2 fast min dator klarar inte riktigt det tror jag. Och så installerar jag fear2 som jag ska köra online och sp såklart.
↗ till inläggetHur långt har du kommit? :)dödar monster :) jag spelar monster hunter tri
↗ till inläggetHar typ 1700 kills med den. :PLirar med umpen på MW2. snart 500 kills med den. :D
Jag spelar Singleplayer i Red Dead Redemption och tacklar folk i Backbreaker demo.
Wtf? Jag har 2k kills med varje SMG och ~2200 kills med varje AR. o.O
Hur kan ni ha mindre än mig?
Spelar något konstigt spel igen, Laddat ner lite olika spel och testat (Trailers alltså) så jag inte får en varning nu :>
↗ till inläggetFör att vi har det kanske? '-.-Wtf? Jag har 2k kills med varje SMG och ~2200 kills med varje AR. o.O
Hur kan ni ha mindre än mig?
Räddar Hyrule i Zelda TP och försöker klara Mass Effect 2 på Hardcore. Fast det är ganska lätt för att vara Hardcore.
Fick min första legit nuke för typ 2 minuter sen.
Fan vad glad jag blir!
Efter alla jävla nubs som har kommit med g18 och noobtube har man äntligen fått en nuke. =D
Sitter och geekar Picross DS, av nån anledning.
Försöker få under 5 minuter på alla pussel, och det
går rätt bra. Det är bara level 9, 10 och Extra som är lite
dryga. SKITDRYGA DÅ.
Kör igenom GTA San Andreas igen ;).
Spelar lite Call Of Duty: Modern Warfare 2.
Ville va extra jobbig, så jag skrev hela namnet.
Jobbigt va! Jobbigt va! Jobbigt va!
↗ till inläggetSpelar lite Call Of Duty: Modern Warfare 2.
Ville va extra jobbig, så jag skrev hela namnet.
Jobbigt va! Jobbigt va! Jobbigt va!
ÅÅH
Call Of Duty: Modern Warfare 2 är så roligt.
Jobbigt va! Jobbigt va! Jobbigt va! :D
Får damp på MW2 som vägrar starta. :)
40200, vilket vapen kör du med annars?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in