💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fick precis nuke i mw2 :)

Vilken bana?

Scrapyard.

Vapen: Arc-silencer

Perks: Scavanger, cold blooded, ninja (allt i pro)

Killstreaks: Harrier, chopper gunner (stavning), nuke.

Nivå 4 · Lärling

jag håller på att öppna portarna till World of warcraft :o men det magiska patch låset hindrar mig från att gå in :(

Nivå 5 · Fuskare

Jag håller på att ladda ner Medieval 2: Total war från steam igen, eftersom det inte funkade när jag skulle köra det igen :(

Nivå 3 · Lärling

försöker köra ut pokemon emerald och fånga shinys

Kastar MW2 ut genom fönstret, hämtar crossen, kör över skivan, tar upp skivan, kastar den i en tunna, slänger ned papper, hämtar tändstickor, eldar upp hela sk*ten, , hämtar glass, spelar God of War 3=Noodles är glad.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kastar MW2 ut genom fönstret, hämtar crossen, kör över skivan, tar upp skivan, kastar den i en tunna, slänger ned papper, hämtar tändstickor, eldar upp hela sk*ten, , hämtar glass, spelar God of War 3=Noodles är glad.

Good for you.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fick psykbryt på Mount & Blade Warband efter att alla mina män dog i strid och jag irrar runt ensam i vildmarken, och blir konstant rånad av rövare.

Vet hur det känns.

Man har ett jävla flyt med runt 40 vältränade soldater sen kommer nån ond adel och attackerar en, så att man förlorar varenda man man har, + lite pengar och blir ensam igen.

Senast ändrad:

18 May 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag håller på att ladda ner Medieval 2: Total war från steam igen, eftersom det inte funkade när jag skulle köra det igen :(

Det funkade ändå inte så nu installerar jag Empire: Total war istället, som jag som tur är har i skiv-form så jag slipper ladda ner det.
19 May 2010
Nivå 1 · Novis

Kör pokemon pearl.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #2710

Left 4 Dead 2 inkasserat!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det funkade ändå inte så nu installerar jag Empire: Total war istället, som jag som tur är har i skiv-form så jag slipper ladda ner det.

Det gick så dåligt att jag stängde av det och körde Dragon Age: Origins och klarade

Broodmother

som jag hade suttit fast på ett tag(eller, dött de två första gångerna jag försökte och sen inte kört på typ en månad) på första försöket.

Nivå 3 · Lärling

Körde nyss en sniper lobby SnD, Quick-Scope-Noscope only. Fett kul.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Left 4 Dead 2 inkasserat!

Haha, det var på tiden. :P
Nivå 7 · Fuskare

AKS-74u "rape" på BC2.

Nivå 6 · Fuskare

Springer runt i Risen.

Nivå 4 · Lärling

Spelar lite Garrys Mod.

Nivå 6 · Fuskare

Slängde iväg några HS på 1.6 och sen somnade jag ;PppPpP