💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

lirar black ops.

om ni vill lira langa ett pm.

(ps3)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

lirar black ops.

(ps3)

Jag ägde ju sönder dig när vi körde ;P.

OnT: Blir snart lvl 48 i Black Ops.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag försöker ta mig in i "Tower of Fangs" eller nåt sånt i Two worlds 2, som jag fick i julklapp.

Och sen så försökte jag lära farmor att spela wii :D
Nivå 7 · Fuskare

Lirar Trials HD... :P

26 Dec 2010
Nivå 7 · Fuskare

Är lite nere då jag förstår att jag aldrig kommer få 1000 g på Fable 3, p.g.a. achievementet You Can't Bring Me Down :(

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Är lite nere då jag förstår att jag aldrig kommer få 1000 g på Fable 3, p.g.a. achievementet You Can't Bring Me Down :(

Jag kan inte heller få den, men varför startar du inte om på en ny?
Nivå 4 · Lärling

kör prickskytte på min häst i red dead redemtion.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3948

Antalet klarade spel detta året har varit väldigt få. Anledningen till detta är ju naturligtvis min 5 månaders USA resa jag gjorde.

Men idag skriver vi in ett till spel avklarat på 2010 lista för att snygga till siffrorna.

Dead To Rights Retribution. 3:e spelet i serien som jag faktiskt får lov att rekommendera. Ett enkelt spel att ta upp med snygg design på det mesta. Snygg bangrafik och modellerna som jag personligen älskar på fiender och vapen. Spelet är snyggt och fungerar som en simpel shooter med en ganska simpel story som jag inte riktigt orkar gräva djupa i här.

http://i.neoseeker.com/ca/dead_to_rights_retribution_conceptart_ai5vo.jpg

Som sagt så gillar jag ohypade spel och anledningen till detta är för att man då och då hittar ett litet oupptäckt guldkorn. Dead To Rights Retribution kanske inte är ett guldkorn men definitivt ett silverkorn som är värt att spela!

7/10

På återseénde!

Nivå 5 · Fuskare

Åkte in idag till Centrum via buss och skulle passa på och köpa ett 360 nu såhär i Julrean. Efter en bussresa på 30 minuter och en kö på 10 minuter visade det sig att jag hade 100 kr för lite för att köpa Xbox:et, Precis vad bussresan till centrum hade kostat mig...

Så nu sitter jag och tröstar mig med att spela lite mass effect 2 istället som jag köpte några dagar sedan för 48 kr.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kan inte heller få den, men varför startar du inte om på en ny?

Pallar inte :o

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag sitter och nöter Gran Turismo 5. Försöker tjäna ihop lite pengar genom att köra lite lätta races. Körde även klart första lincenset idag, B, nu är det a som gäller. Får se om det blir klart idag.

Nivå 3 · Lärling

Nördar sönder Dragon Age som jag fick i julklapp. Ultimate Edition som innehaver alla DLC's och expansioner.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Åkte in idag till Centrum via buss och skulle passa på och köpa ett 360 nu såhär i Julrean. Efter en bussresa på 30 minuter och en kö på 10 minuter visade det sig att jag hade 100 kr för lite för att köpa Xbox:et, Precis vad bussresan till centrum hade kostat mig...

Så nu sitter jag och tröstar mig med att spela lite mass effect 2 istället som jag köpte några dagar sedan för 48 kr.

Fan vad surt.

Sitter själv och lirar WoW samt LoL som jag brukar göra, spelar dessutom HoN ibland.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jobbar för clips för ett montage med två andra polare!

Trailer:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lirar black ops.

(ps3)

vafan, hatar ju skitbanan havana.

lirar black ops.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lirar black ops.

(ps3)

vafan, hatar ju skitbanan havana.

lirar black ops.

Hah ;P

OnT: E snart lvl 49(10000 xp kvar) på Black Ops

28 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling

Lackar för att bf2 patchen tar år att ladda ner.

Nivå 1 · Novis

Spelar gamla goa Morrowind :)

Nivå 5 · Fuskare

Minecraft, multiplayer på svensk server...

Nivå 6 · Fuskare

Counter-Strike

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in