Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Gäst Cakeguy

Tog mig nyss till Pripyat i S.T.A.L.K.E.R - Call of Pripyat.

 

Måste ta tillfället i akt och visa ett screenshot som jag tog medans jag spelade detta underbara spel: http://upload.snelhest.org/images/100408ss_mathias_04-06-10_14-13-24_(jupiter).jpg

Jag gillar inte det spelet fo sheet. :(

 

Men jag kanske borde ge det spelet en till chans... Men inte nu! För nu ska jag spela Serious Sam: The First Encounter HD. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försöker få red tiger camo på Barret i Mw2. Har tio kvar ;)

 

 

Red Tiger är sexigt.

 

 

 

 

Snyggare än alla andra camos iaf. Btw, gör fall camo ngt specielt eftersom det är så svårt att få?

 

lika mycket som alla andra Camos

inget alls

det är bara en annan färg på vapnet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare.

 

Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare.

 

Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området.

Liknande Fallot 3 då, vad gäller konceptet. Låter intressant, ett spel i min smak helt klart.

Kanske ska gräva djupare i det.

 

Tackar för den lilla resumén. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...