Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Fick damp som fan på Fight Night Round 4, för det är så svårt och har lustiga kontroller.

 

Har bestämmt att jag ska önska mig en LCD-tv när jag fyller år, vilket betyder att jag kan använda mina 4000 kr på några spela nu. :D

Ska beställa Splinter Cell Conviction ganska snart, ska boka Red Dead Redemption och ska köpa 12 månaders live.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Längtar hem till min DS.

Varför tog du inte med dig den?

Vet inte, lite annat att göra, tog endast med mig min pokewalker som jag lyckats spela lite i smyg. :P

 

Jag har funderat på att köpa hg/Ss, hur fungerar pokewalkern?

 

OnT: Spelar Wow

 

Du lägger in en Pokemon från din PC på HG/SS till Pokewalkern genom IR. Sedan ska du ha den i fickan och då när du går så räknar den dina steg. Med de här stegen kan du utmana Pokemon och/eller fånga dem. Man kan också finna Items. Det kommer speciella events till Pokewalkern ibland, som nu är det en som heter "Yellow Forest". Om man har den på så möter man bara Pikachus som är speciella, en del kan Surf och Fly :D

 

Om du gillade Gold eller Silver så ska du absolut köpa Heart Gold eller Soul Silver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...