↗ till inläggetUAV, Airstrike och Attack HelicopterFunderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med!
↗ till inläggetUAV, Airstrike och Attack HelicopterFunderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med!
↗ till inlägget↗ till inläggetUAV, Airstrike och Attack HelicopterFunderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
Ah, äru borta från "utredningen" nu?
Okej, ganska några killstreaks, men annars då. Är spelet roligare/lika roligt som MW2?
↗ till inläggetKöp Cod4 till PC.Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
Killstreaks; UAV [3], Air Strike [5], Heli [7]
MYCKET roligare.
↗ till inlägget↗ till inläggetFunderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
UAV, Airstrike och Attack Helicopter
Okej, ganska några killstreaks, men annars då. Är spelet roligare/lika roligt som MW2?
Jo, nu är jag borta från utredningen som tur är.
Men jag har inte kört Cod4 så mkt på Live, hade det typ 1-2 veckor innan jag fick MW2.
Men dom flesta säger att Cod4 är bättre, så det är nog bättre. Men jag vet inte så mkt om det.
OnT: Har spelat Mafia 2 demot, skitnice spel. Men kommer inte bli ett köp, troligen senare. Ska kanske också låna Overlord 2 av min brorsa. Äre ett bra spel, nån som har prövat?
Spelar JailBreak på [EsA] lite då och då. :cool:
Just jävlar, Maffia 2 demot är ju ute ja! Ses...
↗ till inlägget↗ till inläggetFunderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?
UAV, Airstrike och Attack Helicopter
det är ungefär som MW2 men det är faktist aningen tråkigare än MW2
Nej nej, mycket roligare, inte så många konstiga perks, attachments, killstreaks. Mer pangpang.
fiskar i wow, köttar i starcraft 2, får damp på zelda 2 adventure of link.
dual spelar lite här :P
Okej, har spelar CoD 4 nu. Imo så är MW2 bättre. Fler kul killstreaks, attachments etc gör mycket tkr jag.
Vilken version har du? 1.7 ?
↗ till inläggetVilken version har du? 1.7 ?
Yep!
CoD 4 är renare, mer skicklighetsbaserat än MW2, vilket bara
är dumt med sina jävla überkillstreaks/perks.
Anyway, försöker klara Prequel to the Sequel på expertrummor.
Går åt helvete. Blastsen är inte roliga. Alls. Försöker också få så många
guldstjärnade låtar jag kan. Uppe i typ, 33 stycken nu. Några fler, tror jag.
Har lirat Starcraft II större delen av dagen. Älskar det ^^
Spelar Civilization Revolution på min iPod! :P
Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med
kryptisk jävla poesi och allt. Men spelet är fortfarande
overkligt bra.
↗ till inläggetJag har aldrig vågat mig på något så pass extremt.Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med
overkligt bra.
Bör ju göra det ikväll känner jag.
Om inte Starcraft 2 tar över mina begär igen.
Silent Hill 2 lär för övrigt förbli mitt favoritspel, t.o.m. utöver Super Mario.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har aldrig vågat mig på något så pass extremt.Spelar Silent Hill 2. Extra Riddle Mode är skitsvårt, med
overkligt bra.
Bör ju göra det ikväll känner jag.
Om inte Starcraft 2 tar över mina begär igen.
Silent Hill 2 lär för övrigt förbli mitt favoritspel, t.o.m. utöver Super Mario.
Eller hur. Extra Riddle Mode (som man för övrigt låser upp genom att klara Easy, Normal och Hard Riddle Modes, och sedan välja Hard igen) är så svårt att det är löjligt. Pusslet med mynten i hålen
tog mig fan två timmar att klura ut, och då var det inte direkt nåt AHA-ögonblick heller.
Lirar fortfarande MW2.
Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in