↗ till inläggetDet gör jag också, och det har jag gjort ett bra tag nu.↗ till inläggetdet är ett underbart spel!Ska installera HL2, HL2E1 och HL2E2 och uppleva detta fantastiska äventyr igen!
Längtar rejält efter 3an
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Har precis fixat datorn, med alla inställningar och grafik-inställningar och sådant.
Blir la att köra lite MW2 sen sova.
Håller på att modda upp Fallout 3 för ett tredje genomlir. Någon som har nå bra tips på nå bra mods?
Gjorde nyss Nothing Special achievementen på Left 4 Dead med en kompis, den var överranskande enkel egentligen om man gjorde glitchen.
Lirar MW2.
Mafia II<3
↗ till inläggetVilket sammanträffande, det är precis vad jag spelar jag med.Mafia II<3
klarade precis rabbids go home :D
Hostar matcher för folk i MW2.
↗ till inläggetOch spelet är riktigt bra, det är en sån bra story.↗ till inläggetVilket sammanträffande, det är precis vad jag spelar jag med.Mafia II<3
Tomb Raider Legend, försöker mig på 1000G.
↗ till inläggetGjorde nyss Nothing Special achievementen på Left 4 Dead med en kompis, den var överranskande enkel egentligen om man gjorde glitchen.
tell me
laddar ner tf2, sen ska man väl fixa lite achievements på det
Sony fixar med PSN, funderar på att lira onlinespel på jesper.nu eller någon annan sida.
↗ till inläggetLust o köra?laddar ner tf2, sen ska man väl fixa lite achievements på det
http://2fort2furious.com/ och klicka på "join our tf2 server". Ganska trevlig server med nästan alltid många spelare.
OnTopic:
Spelar TF2 men tar en liten paus nu, för man ska ta lite pauser ibland :P
CS och Mafia2.
Väntar på att Reach ska landa i brevlådan
Hittade just en skitnajs gruva i minecraft, ska undersöka!
NHL 10
Har fått Dead Rising 2 nu, bästa spelet någonsin!
Fyfan vad skönt spel, mycket mycket bättre än 1:an!